Masterclass: Growth strategy en experimentation
Groeien zonder testen is geen optie meer. Grote campagnes maken plaats voor snelle testen en gerichte aanpassingen. Marktontwikkelingen en consumentengedrag veranderen continu, waardoor een datagedreven aanpak nodig is. Ward van Gasteren laat zien hoe growth hacking werkt. Hoe pak je groei systematisch aan? Welke experimenten leveren de meeste inzichten op? Van eerste touchpoint tot klantloyaliteit: een strategische blik op groei binnen de hele customer journey.
Na deze sessie weet je:
- Hoe je een growth mindset toepast en strategisch naar groei kijkt.
- Welke Growth Hacking-methoden werken en hoe je ze inzet.
- Hoe het proces van growth en rapid experimentation werkt.
- Hoe je experimenten effectief uitvoert.

Ward van Gasteren
Ward van Gasteren is een van de eerste growth hackers in Europa en werkt als Growth Consultant voor bedrijven als TikTok, Unilever, Catawiki, Swapfiets en Pepsi. Hij helpt organisaties met groeistrategieën en efficiënte interne processen. Wil je weten hoe je sneller groeit en welke interne processen, teams en strategie je nodig hebt om dat te realiseren? Op dit terrein is hij dé expert.