Masterclass: Trends in programmatic advertising
Programmatic advertising biedt veel mogelijkheden voor efficiënte en gerichte campagnes. Maar hoe werkt het zonder third-party cookies? Marcel Udo bespreekt de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van cookieless advertising, brand safety en footfall measurement. AI speelt een steeds grotere rol in het opstellen van mediaplannen en het managen van campagnes. Wat betekent dat voor advertising buying strategieën? Deze sessie gaat in op hoe programmatic buying platforms werken, hoe je doelgroepen beter bereikt en hoe realtime data de effectiviteit van campagnes stuurt.Na deze sessie weet je:
- Wat de laatste ontwikkelingen in Programmatic Advertising zijn.
- Hoe (re)targeting en audience targeting werken.
- Welke KPI’s passen bij verschillende campagnetypen.

Marcel Udo
Marcel Udo heeft als Sales Director bij TMG de online display advertising afdeling opgezet en is al sinds 2008 actief in programmatic advertising. Hij adviseerde diverse publishers en reorganiseerde salesafdelingen in uiteenlopende branches. Momenteel werkt hij als zelfstandig consultant en co-founder van een online ad exchange.